dinsdag 1 mei 2012

Koninginnepap

Pluspunt: ik ben wezen hardlopen vandaag!
Minpunt: Het ging absoluut niet lekker. Ik kwam er niet lekker in, echt pap in de benen, Koninginnepap. Normaal gesproken zit ik er helemaal in na een paar minuten maar het lukte gewoon niet, ik kon alleen maar denken aan stoppen. Mijn benen waren gigantisch aan het verzuren, zo erg dat ik op een gegeven moment ben gaan wandelen, pff.. Hoe lang is het überhaupt geleden dat ik gewandeld heb tijdens het hardlopen? Echt een aantal weken.
Is ook wat.. ga je een blog bijhouden en dan direct zo'n verhaal ;) ik ben natuurlijk niet zo flauw om alleen succesverhalen hier neer te planten. Voordeeltje: kans is groot dat ik morgen wel een succesverhaal zal hebben. Morgenavond ga ik met m'n vader rondje doen dus ga dan eens laten zien wat ik in huis heb :)

Bis morgen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten