donderdag 3 mei 2012

Woensdagavond loopje

Om 19:30 had ik afgesproken met m'n vader om een rondje te gaan hardlopen. Ik loop echt een stuk minder goed op de avond dan in de ochtend of middag. Omdat ik geen zin had in een te vol gevoel heb ik expres licht gegeten. Ik had een heerlijke salade met komkommer, tomaatjes, blokjes feta, olijfolie gemaakt. Om de salade toch iets meer body te geven heb ik een krokante kipschnitzel gebakken, in stukjes gesneden en er doorheen geroerd.


Het smaakte net zo goed als dat het eruit ziet.
Ik had er al helemaal zin in, vol goede moed naar mijn ouders gefietst en na een kopje koffie en een glas water zijn we vertrokken. Ik voelde direct dat het veel benauwder was dan afgelopen zondag. Ik hoefde niet eens na te denken of ik een vest aan zou doen. Gewoon lekker in het hemdje dus!
Dit keer werd het geen rondje door het bos maar richting Oosterbeek. Normaal gesproken kan ik m'n hoofd helemaal leegmaken en kom ik er al snel  in. Helaas nu dus niet! De weg was te smal om lekker naast elkaar te lopen, we moesten steeds aan de kant voor auto's, bummer! Ik vond het echt super irritant. Ondanks dat hebben we toch 6.35 km gelopen in 36 minuten. Niet slecht toch?

Zaterdagochtend om 9 uur mag ik weer. Dan ga ik voor de eerste keer (en misschien enige keer, geen idee..) mee met het hardloopgroepje van m'n vader. Eens kijken wat zij ervan bakken en of ik ze een beetje kan bijhouden ;-)

1 opmerking:

  1. Dat is idd nog best een goeie tijd. Grappling dat jij s Avonds slechter loopt Dan s ochtends. Ik loop s avonds juist beter :p
    En leuk Deze blog. Er word idd nog te weinig geblogged over sporten en hardlopen door jonge Meiden.;)

    BeantwoordenVerwijderen